Kalite Politikamız
= Malatya Ticaret Borsası olarak bağımsızlık, tarafsızlık ve gizlilik ilkeleri doğrultusunda;
- ISO 9001:2015 ve TS EN ISO/IEC 17025 Uluslararası Standartlarının gereklerini karşılayan borsacılık hizmetleri ile laboratuvar ortamı sağlayarak, iyi meslekî ve teknik uygulama esasları çerçevesinde
- izlenebilirliği sağlanmış cihazlar kullanarak ulusal veya uluslararası standartlara göre ölçümlerimizi gerçekleştirmeyi, güvenilirliği sürekli sağlanan sonuçlar sunmayı,
- Faaliyetlerimizde kanun, yönetmelik ve genelgelere bağlı, ulusal ve uluslararası kabul görmüş standartlara uygun hizmet vermeyi,
- Hizmetlerimiz kapsamında müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayabilecek sürekli artan kalitede hizmet vermeyi,
- Güvenilir sonuçlar verebilmek için TS EN ISO/IEC 17025 Standardı temelinde hazırlanmış olan yönetim sistemi esaslarını tüm personelin katılımı ile etkin bir şekilde uygulamayı,
- TS EN ISO/IEC 17025 Standardının şartlarını bilen ve uygulayan, dokümantasyonu doğru kullanan, yeterli, yetkin ve güvenilir personel ile hizmet vermeyi,
- Personele sağlıklı ve güvenli çalışma ortamı sağlamayı,
- Personelimizin kararlarını etkileyebilecek hiçbir iç ve dış etkiye maruz kalmamasını ve sorumluluklarını anlamasını sağlamayı,
- Hizmetin; doğru, tarafsız, çabuk ve güvenilir bir şekilde, müşteri bilgilerinin gizliliği ilkesine sadık kalarak, verilmesini sağlamayı,
Kalite yönetim sistemi ve teknik konularda tüm personelimizin eğitimini yüksek tutarak, sürekli iyileştirmeyi ve geliştirmeyi Beyan ve taahhüt ederiz. Ramazan ÖZCAN Yönetim Kurulu Başkanı
Mali Politikamız
5174 sayılı kanunun vermiş olduğu yetki ve sorumluluklar çerçevesinde;
= Üyelerden edinilen gelirlerin üyelerin menfaatleri doğrultusunda kullanılmasını sağlamak
= Mali riskleri yönetecek stratejiler geliştirmek
= Anlık raporlanabilir bir mali yapı oluşturmak
= Mali kaynakları tasarruf tedbirleri ile en etkili bir biçimde kullanmak ve fon yönetiminde etkin yöntemleri hayata geçirmek
İnsan Kaynakları Politikamız
= Personel aidiyetini güçlendirici çalışmalar yapmak
= Çalışan memnuniyetini ve kalifikasyonunu artırmak
= Personelden gelen önerileri değerlendirerek mümkün olanları hayata geçirmek ve bu sayede oluşan ortak akıldan maksimum seviyede faydalanmak
= Ödül sistemi geliştirerek motivasyonu yüksek tutmak
Üye İlişkileri Politikamız
= Üyelerimizin mesleki sorunlarınınçözülmesini ve işlerini geliştirmelerini sağlayacak lobicilik faaliyetleri gerçekleştirmek
= Üyelerimize katma değer sağlayacak eğim programları düzenlemek
= Üyelerimize ihtiyaç duydukları konularda danışmanlık hizmetleri vermek
= Üyelerimizin borsa ve diğer üyelerile kaynaşmasını sağlayıcı etkinlikler organize etmek
= Üyelerimize verilen hizmetin kalitesini sürekli iyileştirmek
Haberleşme Medya Yönetimi Politikamız
- Üyelerimizin tercih ettikleri iletişim yöntemlerine uyum sağlamak
- Yazılı, görsel ve sosyal medyadan en verimli şekilde yararlanmak
- Borsanın bilinirliğini artırıcı çalışmalar yapmak
- Borsa ile ilgili tüm haberlerin zamanında ve tarafsız olarak duyurulmasını sağlamak
- Faaliyet alanlarımızla ilgili ekonomik raporlar, iş istatistikleri, yatırım olanakları gibi verileri sunarak üyelerimize katma değer sağlamak
Bilgi Teknolojileri Politikamız
- Kullanıcı dostu bir web sitesi ile üyelerimizinborsa faaliyetleri hakkında bilgi edinmesini sağlamak
- Güncel teknolojiyi takip ederek borsaya ve üyelere kazandırmak adına çalışmalar gerçekleştirmek
- Mevcut donanımları ihtiyaçlara göre güncelleyerek hizmet kalitesini artırmak
- Yedekleme sistemi ile kurumsal bilgiyi sürdürülebilir kılmak
- Bilgi güvenliğinin sağlanması konusunda önleyici faaliyetler geliştirmek
Gizlilik ve Tarafsızlık Politikası
Malatya Ticaret Borsası Merkez ve Şube Laboratuvarlarında vermekte olduğumuz iç ve dış hizmetlerde;
- Elde ettiğimiz tüm bilgilerin ve çalışmaların gizlilik ve tarafsızlık kurallarına tabi olacağını,
- Malatya Ticaret Borsası Merkez ve Şube Laboratuvarı müşterilerine ait tüm gizli bilgi ve tescil haklarının korunacağını,
- Duygu, düşünce ve zanların dikkate almaksızın görevlerin yerine getirileceğini,
- Hizmetin verilmesinde, yapılan işlerin kalitesini olumsuz yönde etkileyebilecek; bağımsızlığımızı, tarafsızlığımızı, karar alma ve çalışmalarımızdaki objektifliğimizi zedeleyebilecek, ticari, mali, idari hiçbir faaliyet içerisine girilmeyeceğini,
- Çalışanlara, verilmekte olan hizmetlerin hiçbir aşamasında, ölçüm sonuçlarının raporlandırılmasında hiçbir şekilde baskı yapılmayacağını, çalışanların her türlü iç ve dış etki ve baskıya karşı korunacağını,
- Yapılan çalışmalar kapsamında üye ve müşterilere ait tüm bilgilerin, mülkiyet ve tescilli haklarının gizlilik ilkesi çerçevesinde korunacağını, gizli tutulması ve korunmasına ilişkin her türlü önlemin alınacağını,
bu amaçla gerekli görülen hususlarda alınabilecek idari önlemler konusunda tüm personelin zamanında ve uygun şekilde bilgilendirileceğini, Kabul ve beyan ederim.Ramazan ÖZCAN Yönetim Kurulu Başkanı
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
Malatya Ticaret Borsası olarak; TS ISO 10002 standardı kapsamında, müşteri odaklı bakış açısı ile Kalite Yönetim Sistemi ile
uyumlu sürekli iyileştirme ve müşteri memnuniyeti ilkesine hizmet etmek amacı ile müşteri talep ve şikâyetlerini yasalara ve
müşteri koşullarına uygun olarak, gizlilik , şeffaflık, erişilebilirlik prensibi doğrultusunda, tarafsız ve adil bir şekilde en kısa sürede
değerlendirmekteyiz. Üyelerimizin ve çalışanlarımızın geri bildirimleri ile hareket ederek, kaliteli hizmeti teşvik etmek ve yaygınlaştırmak müşteri memnuniyeti politikamızdır.